Resultat Mars 09

Resultatet blev åt rätt håll även om det inte blev speciellt mycket. Målet på att spela 1-2$ har failat ganska hårt iallafall då jag just nu spelar 0,25-0,50$ fast då heads up. Började med detta i förrgår då jag torskade 1,5 inköp på NL100 och orkade inte spela vidare så tänkte att jag kör lite heads up istället och hade bra flyt och lyckades vinna 7 inköp på nl50 vilket gjorde att jag iallafall slutade på +200$ den dagen, Plussade även 50$ dagen efter för att idag torska 50$.

Jag är ganska nöjd endå då jag jag torskade 2 potter där jag tycker att jag spelade bra båda gångerna. AA då jag 3betat och jag trycker in allt när brädan är K9793 och jag trycker rivern då jag ser det troligare att han synat en re-raise med en kung och jag tror till 99% att jag får syn på river av en kung och av en 9a. Dessvärre hade han 9J.

Senare 3betar jag KQ pre träff på Q och vi får in allt på turn och då har jag i princip redan lagt in allt. Han visar turnat 66 för turnat set. Vann dock igen ett inköp av honom senare på många mindre potter och lite medflyt.

Resultat för Mars blev iallafall : 522$+


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback