Fortfarande dåligt med poker

Ja pokerspelandet har varit lite halvdåligt nu dom senaste dagarna vilket jag antar beror på att alla korten bråkade med mig i början på månaden. Dock har det blivit lite tvärtom nu och nästan varje stor hand jag är med i så leder jag och även ifall det är en coinflip så känns det som jag vinner dom 90% av gångerna. Tex 10Js mot 1010 på flopp 8s,9s,x m lyckades jag vinna och även 1010 mot As5r på Js,Xs,Xs brädan så lyckas jag även där att vinna. många outs att ducka båda gångerna. Hade även ett jävla flyt idag då jag 3beta KK och fick 1 syn. Floppen visar Q hög och min motståndare dubblar min höjning och jag synar bara då jag tror att han kan ha träffat bra. Turnen visar en 3e Q och han bettar halvpott och jag synar igen och river går c/c. Han viker upp AA. Där hade jag tur att han inte dega preflop eller att jag inte dega på flopp.

Till resultaten då.

 Igår blev det lite spel på kvällen Och resultatet blev 196$ upp (NL50)
Och idag fortsatte mitt flyt och jag lyckades idag plussa 172$ (NL50)

Kan dock säga att jag fortfarande ligger ganska många dollar back fortfarande för månaden då jag trots allt hade en dag då jag backade runt 700$.

NL100? Ja imorgon tror jag att jag kommer ta mig upp dit igen för ett nytt försök att vinna lite mer pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback