Gött Mos!

Precis avslutat dagens andra grindsession. Slutade ungefär 75$ upp tack vare en ganska stor pott i slutet av andra sessionen (286$) där jag hade dom fina Essen och han hade dom inte lika fina Kungarna. Var en 3e person med i potten också fast han la sig efter att jag degat in. Dagen annars har varit nästan tråkigt stabil och det har inte hänt ett skit känns det som förutom en hand där jag bluffade bort en del med JJ när jag hade blivit 3betad preflop och fått se floppen Axx och då motståndaren checkar sätter jag han direkt på ett par som 1010+ och väljer att bluffa både turn och river för att få steksyn av hans AQ på river.

Tack vare denna sessionen ligger jag nu + för Mars utan rakebacken.


Annars idag har jag varit på kosta outlet med familjen vilket var mycket trevligt blev även 2 nya t-shirts och ett skärp.

Nu beger jag mig mot sängen nöjd över att äntligen ligga på rätt sida av linjen.


Här nedan är en bild på hur min månad ser ut fram till igår. Och siffrorna nedanför är för antalet händer.





/ SysteM


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du får ju trycka in AllinEV så vi får se hur mycket du dragit ut ;) hehe.

2009-02-27 @ 11:57:47
Postat av: Anonym

Nej fyfan då blir jag fiskförklarad direkt :D

2009-02-27 @ 19:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback