Inget spel!

Igår blev det inget spel alls då jag hade fått helt galet dygn + att det var ju Lördag och i princip varje Lördag intar jag måttliga mängder alkohol och försöker att skämma ut mig så lite som möjligt på krogen och även igår blev det så. Min dygnsrytm dom senaste dagarna har varit.

Torsdag: Sov från 06:00 till 17:45.
Fredag: gick och la mig vid 11:00 och tänkte sova till 16:00. Blev istället att jag sov till 19:00.
Lördag: Gick och la mig runt 12-13:00 för att även då bara sova några timmar. Vaknade vid 19:30.

Och ja. På Lördag ungefär 30 minuter efter att jag har gått upp så bestämms det att det blir fest även denna lördag. Jag gör mig redo och får sen höra att festen vi skulle på visst inte var något vidare så vi bestämmer istället att vi sitter hemma hos mig då vi bara är 3 killar så känns det lite dåligt att spela något standard fyllespel som pyramiden, hej knekt eller liknande så därför blir det istället att vi lirar texas hold'em med 10 marker och 1 blind och istället för pengar är ju då 10 marker = 10 klunkar. Och när man torskar allt man har så får man även dricka 10 klunkar till då tex om man har 4 marker kvar och går all in och förlorar så får man dricka 14 medans om man bara höjer 3 och får syn så får man bara dricka 3.
Dock gick detta inget vidare för mig då jag säkerligen drack 100 klunkar på då i princip varje gång jag försökt mig på ett move så har jag blivit nersynad av fiskarna! Iallafall så blev det sedan utgång och sedan hemgång. Slockande nog runt 5 och sov till 8.00 så ja nu ska jag bara försöka hålla mig vaken till iallafall 22 tiden så jag kan få lite normal rytm.

Till pokerspelandet då.

Har inte spelat något sen senaste rapporten och jag tror inte det blir något spel ikväll heller då jag ska hem till mina föräldrar och äta lite och sen kommer jag nog vara för trött för att spela bra, men på Måndag igen så blir det spel och då jag har som mål att spela 25.000 händer denna månaden så får jag verkligen jobba på då mer än halva månaden har gått och jag har inte ens nått 10k händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback