lite uppgång.

Har haft lite uppgång idag och är plus ungefär 140$ + att jag lirade en turnering också som gjorde att jag vann ungefär 25$. Fick aldrig chansen att få ihop en stor stack så det slutade med att jag degade in med A10off när en bigstack höjt från mellanpos och en synat 4800 så slog jag om all in för 12k. Kunde defnitivt vänta till bättre tillfälle då jag var uppe mot JJ. Och troligtvis ligger jag risigt till mot deras ranges men sen kan jag väl försvara mitt spel då jag var såpass short och hoppades väl på att utg höjaren bara höjde i stealsyfte med ett sämre Ess, KQ eller ett lägrepocketpar. Han som synade skulle jag oftast sätta på ett par här mellan 22-99. JJ var lite otippat då jag själv hade 3betat i hans sits. Men han fick ju vinna en stor pott iallafall så kan ju inte klaga på hans spel.

Nu blir det sömn och imorgon blir det troligtvis mer spel. Sa att jag skulle spela 25k händer denna månad och änsålänge har det bara blivit runt 12k händer. dåligt dåligt!

Tror dock med största sannolikhet att jag håller ett annat mål vilket var att börja spela NL200 innan Mars och om jag inte åker på en badstreak nu och droppar massa inköp så kommer det hållas med största sannolikhet.

/ SysteM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback