very dry...

Ja så var dom flesta flopparna för mig idag. Hade en del oflyt enligt mig själv. Första stora handen så fyrbettar jag AK i förhoppning att få in allt preflop. Får dock 1 syn och väljer att checka ner hela vägen till river vilket var bra gjort då han hade JJ.

Nästa hand var lite speciell.

http://www.pokerhand.org/?3870343

Det finns 2 saker man kan fundera på i denna hand och det är väl preflop synen och sen att jag degar flopp när han höjt upp till 51$ då han är commitad med alla händer i hans range. Men jag ligger dock 50/50 mot dom flesta händer förutom AA,KK men det var jag relativt säker att han inte hade. Spelade inte speciellt många stora potter idag och inga speciella hjältesyner blev det heller men jag lyckades iallafall att vända mitt minus som ett tag låg på runt 2-250$ till att bara ligga back cirka 30$ då jag avslutade med att ta en tomtes alla pengar med KK. Men nu ska jag försöka sova och inte allt förlänge då jag inte vill ha allt för dumt dygn sen.

/ SysteM

Kommentarer
Postat av: Anonym

En bra spelad hand av dig, du få träffa färgen nästa gång. :D

2009-02-19 @ 18:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback