Update!

Var ett tag sen jag skrev nu så jag tänkte jag skulle uppdatera lite.

Spelandet har gått ganska dåligt dom senaste dagarna mycket pga. ett skott på NL200$ och då jag var alldeles för feg slutade det med att jag gav bort runt 350$ där så sitter nu på NL100 igen och försöka jobba tillbaka det dock utan flyt. Torska cirka 100$ igår och jag tror runt 200$ idag. Har varit lite stökigt med mitt pokerprogram då jag formaterade datorn och när jag installerade om det så missade den alla stora potterna men sen började det fungera... på dom potter jag förlorade. Helkonstigt men nu verkar det funka 100%igt igen.


Just nu för Mars ligger jag väl runt -600$ så det ska väl inte vara så svårt att ta igen med lite flyt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback